dilluns, 24 de març del 2014

La força de la natura (o dels lliris d'aigua!)


 Quan vam comprar la casa, els antics propietaris ens van dir que hi havia uns lliris d'aigua que havien plantat els propietaris anteriors. Els havien intentat matar, desenterrar els bulbs, etc, i seguien vivint.

 A mi m'agraden els lliris, i no els vam treure, però jo els vaig intentar arrancar, perquè feien nosa per posar la tanca. Vam treure uns xiprers que hi havia de tanca amb el veí. Vam remoure la terra per fer uns fonaments. I els bulbs, que jo volia guardar, no els vam veure enlloc.

 Un cop fet tot això, i abans de decidir què fèiem amb tot plegat, vam decidir posar tela asfàltica, i a sobre escorça de pi. Així evitàvem les males herbes, i allà on hi hagi d'haver plantes, ja en plantarem.

 Quina ha estat la meva sorpresa en veure això:


 Exacte!

 El lliri ha trobat el trosset petit de camí que hi ha entre el lloc on acaba la tela i on comença la rajola...

 Una mica més enllà hi ha un "bulto" gros, que suposo que és un altre lliri intentant sortir.

 D'això se'n diu força!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.