dilluns, 27 d’abril del 2015

El roser


 L'any passat, poc després de Sant Jordi, vaig comprar un roser de color taronja. El vaig plantar molt a prop del carrer, sabent que algun dia m'enduria alguna decepció, ja que algú em "robaria" alguna rosa. Això ja ho tenia assumit.

 Per sant Jordi, el roser ja havia començat a treure roses, com aquesta:


 Sincerament, el dia de Sant Jordi no esperava arribar a casa i que la rosa encara seguís allà. Però hi va seguir. I el roser es va anar fent maco. Tant, que ahir li vaig fer una foto per enviar-la a la mama:


 Maco, no?

 Volia tallar alguna de les roses per posar-la en un gerro, però encara en tenia de Sant Jordi, i vaig pensar que ja ho faria un altre dia.

 Doncs us podeu imaginar la cara que se m'ha quedat avui quan he arribat de treballar i no he vist la rosa, i en mirar el roser, m'he trobat això:


 No és que m'hagin "robat" una rosa. Ni tampoc m'han robat un parell de roses. És que m'han arrencat mig roser. A la foto no es veu bé, però està trencat de mala manera. No sé si el podré recuperar, el que sé segur és que aquest any no tornarà a estar com estava aquest matí quan he marxat a treballar.

 Em pregunto qui ho pot haver fet, i per què. Entenc que agafis una rosa. Però, per què trencar (i mig matar) un roser?

 Només espero que a qui sigui que ho hagi fet, el roser l'hagi recompensat amb una bona esgarrinxada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.